Hoće li Meta naplaćivati određene opcije na Facebooku, Instagramu i WhatsAppu?

Većina društvenih mreža i komunikacijskih platformi godinama je radila na povećanju broja korisnika, a najčešći izvor zarade bio je od oglašavanja. U posljednje vrijeme situacija na tržištu polako se mijenja. Iako su društvene mreže i komunikacijske platforme poput Twittera, Snapchata i Telegrama i dalje besplatne, kompanije su uvele mjesečnu pretplatu koja korisnicima daje neke nove mogućnosti i pristup novim opcijama.

Očito pratimo što se događa u industriji, rekao je u razgovoru za The Verge John Hegeman, Metin potpredsjednik za monetizaciju i naglasio kako je više kompanija napravilo zanimljive stvari u tom prostoru te da oni mogu nešto naučiti od njih.

Na šta konkretno misli, nije rekao, ali Meta je zato osnovala novi odjel nazvan New Monetize Experiences s kojim, kako i samo ime kaže, žele razvijati neke nove opcije i iskustva za svoje korisnike, a ta nova iskustva će i – naplaćivati.

Poznato je kako Meta najviše novaca zarađuje od oglasa koji se prikazuju na Facebooku, Instagramu i WhatsAppu, ali kako su zbog globalne krize kompanije pažljivije oko oglašivačkih budžeta, a probleme je izazvao i Apple s promjenom načina praćenja korisnika na svojim uređajima, to nije dobro djelovalo na prihode Zuckerbergove kompanije.

Oglašavanje će, tvrdi Hegeman, i dalje biti prioritet kompanije te, barem za sada, nemaju namjere omogućiti ljudima gašenje oglasa unutar svojih aplikacija. Umjesto toga, fokusirat će se na razvoj novih proizvoda, opcija i iskustava koje će ljudi htjeti platiti. O kakvim se to novitetima i iskustvima radi, nije rekao.

Kratkoročno, plaćene opcije na Facebooku ne bi trebale predstavljati značajni dio poslovanja, no dugoročno, kroz rok od kojih pet godina, stvari bi se mogle promijeniti i mogle bi postati značajan izvor zarade za kompaniju, prenosi The Verge.


www.noob.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak...

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

DRUGI UPRAVO ČITAJU

ne propusti