back to top

Call of Duty Warzone Mobile Review

Call of Duty Warzone Mobile: još uvijek (značajno) inferioran u odnosu na prvu mobilnu Call of Duty igru

Prije nekoliko godina, 2019. godine, izašla je prva mobilna verzija igre Call of Duty. Call of Duty: Mobile je izašao za iOS i Android platforme i ubrzo nakon izlaska na ove platforme osvojio je veliki broj igrača. To osvajanje se nastavlja i danas, kada nam je na raspolaganju treća sezona igre koja je donijela nove stvari. Inspirisan uspehom te igre, Activision je 31. marta, na Uskrs, počastio igrače na mobilnim platformama još jednom mobilnom verzijom čuvene franšize.

Bilo je jasno da Call of Duty: Warzone Mobile ima dug put. Ali kako napreduju prvi koraci? Može li se reći da je Warzone već bolji od CoD Mobile-a ili ne? I najvažnije pitanje od svega: isplati li se igrati novu, mobilnu verziju igre iz renomirane franšize? Odgovore na ova pitanja dobićemo u nastavku recenzije.

Ako želite uživati ​​u Call of Duty: Warzone Mobile, morat ćete imati relativno moćan i novi pametni telefon.

Call of Duty: Warzone Mobile je grafički i tehnički vrlo zahtjevna igra, što znači da će vam trebati prilično moćan i moćan pametni telefon da biste mogli igrati ovu igru. Tu mislim na igru, a ne na visoke detalje. I smatram da je to veliki minus. Jer, na primjer, Call of Duty Mobile se savršeno mogao igrati od prvog dana, na srednje visokim detaljima na mom starom Samsung Galaxy S9 Plus, ali isto ne vrijedi za CoD Warzone Mobile.

U stvari, nisam mogao ni da preuzmem Warzone Mobile sa Google App Store-a, pošto moj stari S9 Plus nije ispunjavao uslove. Dobro je da sam imao Galaxy S22 pri ruci za pokretanje… ok, ali o tome nešto kasnije. Uglavnom, bez daljnjeg, ako imate stariji pametni telefon, odnosno ako ne posjedujete uređaj iz najmanje 2021. koji je srednje ili high-end u smislu specifikacija, nećete moći igrati CoD: Warzone Mobile.

Za neke to neće biti problem, ali ja lično mislim da je to problem i to veliki. Jer igranje igara na pametnim telefonima nije isto što i igranje igrica na konzolama ili računarima, što znači da igrači neće (uglavnom, osim ako nisu profesionalni igrači ili entuzijasti) kupiti pametni telefon samo da bi isprobali novu igru ​​na njemu. Zato je, po mom mišljenju, ovo veliki minus, na koji sam naišao a da još nisam ni igrao igru. Međutim, nakon pokretanja novog CoD-a za mobilne platforme na Galaxy S22, kakvi su utisci što se grafičkih mogućnosti tiče? Da li je igra novo remek djelo za mobilne platforme u smislu grafike, ili… nije?

Grafika je dobra. To je sve.

Grafičke mogućnosti igre su… dobre. Moram priznati da sam i u ovom segmentu bio malo razočaran. Prije svega, igra ima dosta visoke zahtjeve u pogledu toga na kojim i na kojim pametnim telefonima korisnik može instalirati i pokrenuti igru. Ali nakon što sam konačno preuzeo igru ​​iz Google Store-a i instalirao je na S22, nakon kratke prijave, odnosno povezivanja na svoj Google nalog, ne mogu reći da sam bio zadivljen onim što igra nudi u grafičkom smislu .

Igra je radila sasvim solidno, bez zastoja na srednje visokim detaljima, što je dobro. Ali što se tiče detalja okoline, efekata svjetla i sjene, bljeska oružja i ostalog, ne mogu reći da me igra oduševila. Mnogo me više začudilo ono što mi je Call of Duty Mobile pokazao 2019. godine, koji i danas smatram superiornijim u svemu u odnosu na ovaj “nastavak”.

Možda će se stvari dodatno poboljšati i popraviti nakon nekih ažuriranja. Vrijeme će pokazati. Ali za sada ne mogu reći da sam zadovoljan onim što je igra pokazala u pogledu grafike. I da stvar bude gora, igra PUNO troši bateriju vašeg pametnog telefona. Valjda samo ako igru ​​igrate na posebno dizajniranim pametnim telefonima, koji su namijenjeni igranju zahtjevnih igrica s visokim detaljima, kao što je Asus ROG, igra neće toliko “gutati” energiju baterije. Kod bilo kojeg drugog standardnog pametnog telefona baterija se vrlo brzo prazni. Prvo sam mislio da nešto nije u redu sa uređajem. Ali nakon toga sam provjerio stvari na internetu gdje sam vidio da se i drugi korisnici suočavaju sa sličnim situacijama.

Čak tri “Battle Royale” načina igre

Warzone Mobile trenutno nudi tri različita Battle Royale moda: Battle Royale, Mobile Royale i Rebirth Resurgence. Battle Royale prati isti opći format kao Warzone mod, iako je ukupan broj igrača povećan sa 100 na 120 po rundi. Kao tim od do četiri igrača, ulazite u otvoreni svijet i borite se za opstanak. Postoji niz vozila koja će vam pomoći da se brzo krećete po otvorenom svijetu, dok se oružje i oklop mogu pronaći unutar zgrada, otvaranjem sanduka koje se mogu otključati, ili se mogu kupiti gotovinom u automatiziranim trgovačkim stanicama.

Novac dobijate pljačkom ili ispunjavanjem ugovora. Ovo su u suštini mini izazovi, u rasponu od lova na određenog ciljanog igrača do osiguravanja nedavno ispuštenih kutija sa zalihama, dok se krug otrovnih plinova postepeno zatvara, smanjujući veličinu mape sve dok posljednji tim ne pobijedi. Ovo je isprobana formula, iako se runde u Warzone Mobile igraju malo drugačije zahvaljujući ograničenjima mobilnog formata.

Rebirth Resurgence je isto tako moćan način igranja, prvenstveno zahvaljujući svojoj maloj mapi i činjenici da se 36 igrača stalno obnavlja; što je kombinacija koja dovodi do apsolutnog haosa. Također možete uživati ​​u osnovnim načinima igre za više igrača uključujući Team Deathmatch, Kill Confirmed i Domination. Svaki od ovih modova igre koristi intenzivan 6v6 format i odvija se isključivo na malim mapama, kao što su Shipment i Scrapyard iz Modern Warfare 2. Tempo je prilično brz, što je vrlo dobro i pogodno za ovakvu igru, čak i ako igrate na ekranu pametnog telefona. Iako trenutno postoji samo pet ukupno mapa za ove modove igre, postoje jake naznake da bi ažuriranja mogla izaći vrlo brzo, što bi trebalo donijeti nove mape, što je plus.

Kakav je efekat igranja? Nije loše, a ako imate mogućnost korištenja kontrolera, bit će još bolje, pogotovo ako ste navikli da igrate ovakve igrice na konzolama, što ja na primjer nikad nisam mogao. Volim konzole, ali sam mišljenja da su pucačine u prvom licu idealne za igranje uz pomoć miša i tastature, dok je igrač udobno zavaljen u svojoj stolici, ispred ekrana svog desktopa ili laptopa. Tako da mi koncept igranja pucačina iz prvog lica na konzolama nikada nije bio drag, još od Playstationa 2 i Call of Duty 3. Ako volite da igrate pucačine u prvom licu s kontrolerom, cjelokupni gameplay će biti još bolji i precizniji , što se posebno odnosi na ciljanje. Ako ste standardni igrač i igrate na ekranu svog pametnog telefona, ne mogu reći da nećete uživati. Ali kontrolor podiže stvari na novi nivo. Tako kažu.

Problem varanja….

Kako se to dešava sa igrama ovog tipa, posebno kada je igra nova, a Call of Duty: Warzone Mobile je još uvijek vrlo nov, mogu se pojaviti razne čitove, koje narušavaju cjelokupno iskustvo za sve ostale igrače. Nakon što sam se i sam susreo sa nekoliko situacija u kojima sam posumnjao da se radi o klasičnoj “varalici”, htio sam to provjeriti na internetu, kako bih otklonio sve nedoumice. I nažalost, da, CoD: Warzone Mobile je mjesto koje je sada vrlo pogodno za igrače koji znaju koristiti algoritme igre u svoju korist, a na štetu drugih igrača putem varanja. Nadam se da će se Activision što prije pozabaviti ovim problemom, jer bi u suprotnom ovo moglo imati ozbiljne posljedice za druge igrače i za igru.

Call of Duty: Warzone Mobile je igra koja je prvenstveno namijenjena ljubiteljima žanra i franšize.

Vrijedi li preuzeti igru ​​i igrati je? Odgovor na ovo pitanje ovisit će o nekoliko faktora. Ako ste jedan od onih igrača koji vole Call of Duty i ne smeta vam da igrate igru ​​na relativno malom ekranu pametnog telefona, svakako biste trebali igrati CoD: Warzone Mobile. Isto tako, ako ste tvrdoglavi mobilni igrač, to znači da najvjerovatnije posjedujete dovoljno moćan pametni telefon, koji takve igre može pokrenuti s visokim ili čak maksimalnim detaljima.

Također ćete vrlo vjerovatno poželjeti igrati ili ste već igrali igru ​​i uživati ​​u njoj. Što se tiče standardnih korisnika, odnosno onih koji samo žele nešto brzo da odigraju tokom pauze na poslu, školi ili prije predavanja na fakultetu, Call of Duty: Warzone Mobile je igra za koju bih vam savjetovao da pričekate koji mjesec. prije preuzimanja i igrate. Ili barem dok razvojni tim ne ispolira neke i popravi druge stvari.

Napisao: Ivan Hečimović

Objava Call of Duty Warzone Mobile recenzija se prvi put pojavila na PC CHIP-u.
pcchip.hr