back to top

The Quarry recenzija

U ovoj igri pod nazivom The Quarry možete očekivati ​​poznati koktel krvi i hormona, jer se vi kao igrač ponovo morate suočiti s nekoliko novih lica.

Nekoliko podžanrova horora nije tako dobro prihvaćeno kao tinejdžerski slasher, i jasno je da su Supermassive Games ovdje kod kuće. U ovoj igri pod nazivom The Quarry, koja je najavljena kao duhovni nasljednik studijskog festivala straha u stilu TV serije iz 2015., Until Dawn, možete očekivati ​​poznati koktel krvi i hormona, jer se vi kao igrač ponovo morate suočiti s nekoliko novih lica, koja vrlo lako mogu završiti sa ekranom Game Over ako niste pažljivi.

Ako vam se dopao Until Dawn, The Quarry bi takođe trebala biti dobra igra za vas. Iako nije klon Resident Evil ili Silent Hill, The Quarry je i dalje veoma zabavna igra, koja ima potencijal da se dopadne svim ljubiteljima žanra (posebno ako volite da se igrate sa tinejdžerima u stilu horor filma).

the quarry recenzija
The Quarry recenzija

Na prvi pogled, Kamenolom po mnogo čemu podsjeća na klasične tinejdžerske/slasher horore iz osamdesetih i devedesetih

Kamenolom najviše podsjeća na stari, ali još uvijek dobro poznat film Wesa Cravena pod nazivom Vrisak. Iako je smešten u savremenom ambijentu, Kamenolom je po mnogo čemu “omaž” temama i klišeima horor filmova iz 1980-ih, uz koje je ovaj pisac gotovo sigurno odrastao. Međutim, umjesto da vrišti od straha, glavni cilj igrača bit će spasiti živote nekoliko likova koji se mogu igrati od opasnosti koje vrebaju u kampu The Quarry.

O čemu se tačno radi?

Kraj je ljetnog kampa u Hackett’s Quarryju i savjetnici ljetnog kampa su mahnuli i posljednjem djetetu. Budući da je njihova vožnja mini-busom kući prekinuta, uprkos bojazni vlasnika kampa, savjetnici odlučuju ostati još jednu noć u kampu. Šta bi moglo poći po zlu?

Prilično dobra premisa igre The Quarry samo će vas dodatno uvući u samu igru

Igra odlično ubacuje igrača u igru ​​po kojoj je horor žanr najpoznatiji: radnje koje unose strah u igrača, gdje nekoliko grešaka može dovesti do ekrana Game Over. Kamenolom počinje uvodom u koji dva kamperska savjetnika dolaze rano, noć prije kampa. Nakon što su sletjeli s ceste kako bi izbjegli nešto na putu, prilično jezivi policajac ih je upozorio da rezervišu sobu u obližnjem motelu umjesto da nastave do kampa.

Iako je policajac prilično uporan, savjetnici nastavljaju do Hackettovog kamenoloma, odnosno Kamenoloma, kampa koji je gotovo prazan. Kažem skoro, jer naravno, ne bi bila dobra horor igra da nešto (ili neko) ne vreba negdje u mraku čekajući (ne)spremne igrače. Uvod je po mom mišljenju veoma dobar. Nije predugačak i na odličan način upoznaje igrače sa onim što ih čeka ako nastave da igraju igru ​​i ako odu u naizgled prazan kamp bez puta The Quarry.

Kao iu slučaju Do zore, prije nego što započnemo glavnu priču imamo priliku dobro upoznati likove

Baš kao i kod Until Dawn, programer je naporno radio kako bi omogućio igraču da upozna svakog od likova. Ovo je još jedan razlog zašto uvod dobro služi igri da uvede igrača u premisu horora, prije nego što uđemo u glavnu priču i zasluge onoga što se dogodilo i onoga što se dešava u samoj igri.

Treba reći da se Kamenolom dosta bavi melodramom. Ne toliko kao Life is Strange, gdje se igra bavi i govori o tinejdžerskim temama na tako detaljan način, ali mnogo više od starih horor filmova koje pokušava oponašati, ali na dobar način. Kao rezultat toga, tempo je malo neujednačen. Ne pomaže ni to što programeri pokušavaju dozvoliti igraču da se “okrene” sa svakim likom, što čini radnju još više izoštrenom, ali iskreno, meni to nije bio preveliki problem.

Igra se oslanja na poznate crte karaktera iz tinejdžerskih horor filmova. U igri likova imamo Emu (Halston Sage), koja prikazuje arhetip slavne djevojke iz srednje škole, koja se, kao i velika većina poznatih i “kul” djevojaka iz srednje škole, ponaša kao “laka djevojka” . Zatim imamo Jacoba, džokera, žestoku i pomalo dečačku Kaitlyn, rezerviranog Ryana, Dylana, koji predstavlja komični lik, knjiškog moljaca Abigail i stidljivog i pomalo čudnog Nika. Zatim tu su melankolični Max i Laura, koji nas uvode u užase Hackettovog kamenoloma ili Kamenoloma (pošto riječ Kamenolom na hrvatskom znači kamenolom).

Uz mnoštvo poznatih lica i starije glumačke ekipe koji donose svoje žanrovske akreditacije, glasovne izvedbe i snimanje pokreta su besprijekorni. Glumačka postava oživljava likove na način koji je zaslužan i za glumce i za programere koji su ih stavili u digitalno carstvo.

Igra takođe nije bez rupa u zapletu, od kojih mi je jedna jako smetala. Bez “kvarenja” radnje, ne mogu da ulazim u detalje o ovome. Ipak, generalno gledano, priča igre je dobra sa nekoliko preokreta kako bi igrače držali na nogama, posebno na početku. Kada su karte na stolu, stvari počinju da postaju malo predvidljive, baš kao i sa skoro svakim horor filmovima iz 80-ih i ranih 90-ih (ako se sećate Straha u ulici brijestova ili nekog od starih filmova o petak 13. ili petak 13. ) razumjet ćete o čemu govorim).

Igra je puna situacija poznatih onima iz horor filmova iz 80-ih, neke suptilne, a neke ne baš suptilne. Motorna testera sa natpisom „groovy“ sa strane, vrh šešira Evil Dead-u, takođe služi kao pomalo mračna predznaka onoga što bi moglo doći.

Što se horor igara tiče, The Quarry je takođe nasilna igra. Povrh straha od skokova, igra ne štedi na nasilnim scenama koje obiluju krvlju i ljudskim crijevima, što bi mogao biti jedan od razloga zašto neki igrači neće htjeti igrati ovu igru, dok će drugima biti puno zabave.

igra kamenoloma

Kontrola više likova kroz igru ​​poboljšava različite načine igranja i istraživanja okoline The Quarrya

Tokom igre, igrači naizmjenično kontroliraju svaku od glavnih uloga. Igru možete igrati sami ili u kooperativnom načinu.

Od igrača se očekuje da istraže detaljno detaljna okruženja za tragove i kolekcionarske predmete, koji pomažu da se objasni šta se tačno dešava u Hackettovom kamenolomu. Na zatvorenim lokacijama koristi se stacionarna ili ograničena pokretna kamera, što se meni lično svidjelo, jer me je podsjetilo na klasične Resident Evil igre, dok je vani na otvorenom kamera labava i više u stilu modernog horora. Po mom mišljenju, svaka kamera ima svoje prednosti i nedostatke, a ako programeri znaju iskoristiti prednosti, onda svaka od njih može dodati atmosferu horora.

Igrači također moraju odabrati lik koji trenutno kontroliraju. To mogu biti samo izbori i reakcije u dijalogu ili velike odluke o životu ili smrti. Izbori u dijalogu i reakcije su pauzirani kako bi se igračima dalo vremena da donesu odluku, dok upiti za akciju u napetijim okolnostima imaju tajmer. Nisu sve predložene radnje nužno najbolji ishod, to također treba uzeti u obzir pri odabiru.

Događaji brzog pritiska na tastere se koriste da bi se likovi mogli izbeći opasnosti. Nešto slično smo mogli vidjeti u ovim novijim, interaktivnijim Resident Evil igrama kao što su Resident Evil 4, 5 i 6, gdje je igrač morao pritisnuti određene tipke da bi izbjegao nešto, samo što je u The Quarryu to dodatno uglađeno i malo promijenjeno.

Što se tehničke strane tiče, treba reći da je The Quarry prilično uglađena igra

The Quarry je, uglavnom, vrlo dobro uglađena igra. Igra se ponekad može malo “začepiti” za neke, uglavnom situacije koje sadrže nekoliko likova na ekranu, također sam primijetio da je ponekad sinhronizacija zvuka i kretanja usana likova malo “neusklađena” “ ili nije koordiniran, ali lično mislim da to neće negativno utjecati na cjelokupni gameplay. Ali također se nadam da će programeri riješiti ove probleme ažuriranjima.

Sa toliko izbora i grana, igra nudi prilično dobru vrijednost ponavljanja, iako će središnji zaplet biti svjež samo prvi put kada igrate, što znači da ćete već znati priču drugi put kada igrate (ako igrate drugi put) . Ponovno igranje igre može vam pomoći da naučite neke detalje koje niste znali kada ste prvi put igrali. Kao i lokalni multiplayer, igra se može igrati u filmskom modu s različitim opcijama. Tu je i prilagođeni mod, kojem se može pristupiti samo nakon normalnog igranja igre, koji omogućava igraču da prilagodi individualne karakteristike karaktera, što doprinosi raznolikosti i po mom mišljenju dodatno poboljšava samo iskustvo za više igrača.

Završna reč

Sve u svemu, mogu reći da sam se zabavio igrajući The Quarry. Priča je dobra, ali možda ne tako dobra kao na primjer u Silent Hill igricama. Igra predugo troši na postavljanje likova umjesto da se odmah kreće u akciju, ali kada stvari krenu u smjeru u kojem ne bi trebale ići i moraju ići, bit ćete zalijepljeni za ekran svog računara ili konzole dok ne završite to, ako ste ljubitelj horor igara.

Sve u svemu, The Quarry je lako preporučiti. Ima pristojnu priču koja bi se trebala svidjeti ljubiteljima horor filmova i igračima narativnih avanturističkih igara poput Life is Strange, kao i drugih naslova razvojnog tima Supermassive Games. Ako ste voljeli Until Dawn, svidjet će vam se The Quarry.

Datum izlaska igre: u prodaji

Platforme na kojima je igra dostupna: Playstation 4, Playstation 5, Xbox X/S, Xbox Series X, Microsoft Windows

Dostupni načini igre: Single i Multiplayer – (The Quarry)