Twitter je i dalje najbolja platforma za poslovanje! Evo zašto!

Twitter je danas jedna od najpopularnijih društvenih mreža. Osim toga, radi se o mreži koja se i danas širi, unatoč svim problemima s kojima se suočava, a pristupaju joj korisnici najrazličitijih profila: od običnih korisnika do poslovnih ljudi. Korisnici vole da koriste Twitter da prate vesti, kupuju proizvode i posmatraju tržište za široku lepezu roba i usluga.

Kao rezultat toga, u kombinaciji sa drugim faktorima, kada je u pitanju posao, Twitter se ističe kao najefikasnija društvena mreža. Ali šta je sa poslom? Kako Twitter posluje? Da li je Twitter i dalje najpopularnija platforma za poslovanje, kako neki misle?

twitter

Šta kaže statistika?

  • Ima tri puta više pravih posetilaca Twittera nego registrovanih korisnika.
  • Društvena mreža ima nevjerovatnih 78% rasta stope angažmana: skoro 10 puta više od Instagrama i 40 puta više od Facebooka.
  • 25% odraslih Amerikanaca ima Twitter nalog.
  • 45% registrovanih korisnika svakodnevno posjećuje Twitter.
  • 5,1 sat mjesečno je prosječno vrijeme koje korisnik provede na Twitteru.
  • Tviterova korisnička baza je druga najobrazovanija na društvenim mrežama, a na vrhu su samo korisnici Linkedina.
  • 34% korisnika Twittera zarađuje više od 75.000 dolara, a 85% zarađuje više od 30.000 dolara.
  • 53% korisnika Twittera kupuje nove proizvode koje otkriju putem platforme.

Kao što vidimo, statistika jasno pokazuje da je Twitter veoma popularan među korisnicima, kako u privatne, tako iu poslovne svrhe. Koji su uzroci uspjeha Twittera? Zašto mnogi korisnici biraju ovu platformu kao svoju platformu za korištenje?

 

Prije svega, Twitter je vrlo jednostavan za korištenje

Bez obzira na razlog zbog kojeg ste se pridružili Twitteru, jedna stvar u koju možete biti sigurni je da je platforma jednostavna za korištenje. Dizajn Twittera je izuzetno jednostavan i prilagođen korisniku, bez obzira da li koristite Twitter na pametnom telefonu ili računaru.

Njegova funkcija direktne razmjene poruka omogućava vam direktnu komunikaciju sa prijateljima i pratiocima. Možete prijaviti, isključiti zvuk ili blokirati svakoga čiji sadržaj želite izbjeći, a funkcija liste vam omogućava da fragmentirate različite teme koje vas zanimaju kako biste lako mogli biti u toku.

twitter je i dalje najbolja platforma za poslovanje! evo zašto!

Twitter pruža odlično isticanje identiteta korisnika i brendova

Twitter omogućava i potiče prirodan ton i opuštenu komunikaciju između korisnika. Za razliku od drugih popularnih mreža, ovo je društvena platforma za ćaskanje na kojoj korisnici žele da se bave sadržajem koji im se sviđa, gde ne samo da korisnici žele da dele informacije o tom sadržaju, već i gde korisnici žele da podele svoja razmišljanja o njemu.

U marketingu je dobro poznato da ljudi o brendovima razmišljaju kao o ljudima i da im pripisuju ljudske kvalitete. Kada kompanije kreiraju identitet brenda, one same definišu ove kvalitete i uklanjaju nagađanje. Kao rezultat toga, njihovi sljedbenici mogu bolje razumjeti brend, povezati se s njim i gajiti osjećaj pripadnosti.

Međutim, problem sa identitetima brendova je taj što ih je zaista teško uspostaviti i javno prikazati bez dvosmjerne komunikacije. Tu “ubacuje” Twitter. Ovdje se poslovni profili ne razlikuju mnogo od korisničkih profila, što znači da su svi učesnici u razgovoru ravnopravni. Biti dosljedan u svojoj ličnosti, tonu, stilu i temama zaista može učiniti da se identitet vašeg brenda istakne u velikoj mjeri. Kao rezultat toga, vjerojatnije je da će se vaši pratioci bolje povezati s vama.

 

Twitter pomaže u povećanju internet prometa

Svojim tvitovima možete dodati novinske članke, blogove i razne druge linkove. Osim toga, možete objaviti svoj sadržaj na Twitteru i podijeliti svoje mišljenje o njemu, pozivajući svoje pratioce da učine isto.

To znači da kada je u pitanju usmjeravanje prometa na vašu web stranicu, Twitter ima ozbiljnu konkurentsku prednost u odnosu na druge društvene mreže. Štaviše, mnogi ljudi koriste Twitter kao glavni izvor vijesti; na Twitteru traže medijske portale koji objavljuju teme koje zanimaju korisnike, kako bi ih mogli pratiti za ažuriranja.

twitter

Twitter je odlično mjesto za pozicioniranje brenda

Gotovo sve informacije na Twitteru su javne. Ovo čini platformu neprocjenjivim izvorom informacija o industriji, konkurentima i potencijalnim klijentima. Možete istražiti kako drugi brendovi u vašem području komuniciraju sa svojom publikom, koji sadržaj dijele i koliko često, te iskoristiti uvid koji ste dobili za pozicioniranje vlastitog brenda, ne samo na društvenim mrežama, već i na tržištu. Istražujući svoje korisnike i njihovo ponašanje, možete ih bolje razumjeti i otkriti najefikasnije načine komuniciranja s njima i utjecaja na njih.

twitter1

Twitter vam omogućava da izgradite snažnu društvenu zajednicu, kao i da možete vrlo lako da se povežete sa različitim grupama ljudi

Platforme kao što je Twitter otvaraju vam vrata da pronađete svoju zajednicu, bez obzira na udaljenost u stvarnom životu. Možete upoznati grupe istomišljenika i još uvijek održavati nivo anonimnosti. Za razliku od Facebooka, gdje ljudi uglavnom pregledavaju sadržaj, stranice i komuniciraju samo sa svojim najbližim vezama, ili Instagrama, gdje se korisnici fokusiraju uglavnom na sebe, a ne na druge, na Twitteru ljudi komuniciraju u realnom vremenu, što je jedan veliki plus Twittera i što je nešto po čemu se Twitter izdvaja od ostalih društvenih mreža.

Možete pratiti i koristiti popularne hashtagove prilikom objavljivanja sadržaja i postova i kada se bavite sličnim temama. Također, praćenjem spominjanja pomoću Twitter-ovog besplatnog Tweetdeck alata ili drugog softvera za praćenje društvenih medija, možete se pridružiti razgovorima o brendovima koji vas zanimaju. Iskoristite ovu priliku da ojačate svoje odnose sa zagovornicima brenda, ali ne zaboravite da se iskupite kada je neko nezadovoljan vašim uslugama, pogrešno razumije vaš brend ili na bilo koji način širi negativnu predaju. Ove prilike možete iskoristiti da ojačate svoje odnose sa ljudima koji isto misle, odnosno onima koji podržavaju brend koji podržavate ili pratite. Chat na Twitteru je također odlična funkcija, omogućavajući vam da se povežete i komunicirate sa svojim pratiocima. Možete postaviti sedmične, mjesečne ili povremene razgovore kako biste razgovarali o relevantnim temama od interesa za vas i vaše klijente.

Twitter je bogat sadržajem za sve uzraste

Zbog velikog broja ljudi, koje zanimaju različite stvari i teme na Twitteru, možete biti sigurni da postoji sadržaj za vas, bez obzira na godine. Na ovaj način Twitter je prilično dostupan i ostaje relevantan za sve, što znači da nije bitno da li ste tinejdžer ili pedesetogodišnjak, što je još jedan razlog zašto je Twitter jedna od najpopularnijih platformi danas, a ne samo za komunikaciju, već i za posao. Bilo da se radi o vijestima iz sporta, zabave ili biznisa, Twitter za teme koje su povezane s tim, što znači da postoje zajednice korisnika.

 

Twitter također odlično funkcionira kao kanal za korisničku podršku

Platforme društvenih medija postale su omiljeni kanal za korisničku podršku. Jedan od razloga za to je taj što su manje formalni i obično daju brže rezultate od standardnih metoda komunikacije, poput e-pošte ili telefonskih poziva. Budući da su brendovi najčešće aktivni na Twitteru tokom cijelog dana, kupci im se obično obraćaju putem platforme kada imaju pitanje ili im je potrebna korisnička podrška. Mogu vas spomenuti u objavi na vašem Twitter-u, komentirati neku od vaših objava ili vam poslati direktnu poruku, ”Direktnu poruku” ili DM.

twitter logo

Twitter kao platforma je veoma organizovan

Twitter liste vam omogućavaju da organizujete naloge koje pratite i/ili vas zanimaju. Ovo može biti odličan način da držite na oku svoje konkurente, svoje najaktivnije i najangažiranije pratioce, kao i relevantne influencere u vašem segmentu industrije. Organiziranjem svojih interesovanja izbjeći ćete propuštanje važnih informacija i lakše ćete pratiti šta se dešava. Nadalje, ovisno o tome tko je na vašim listama i u koju svrhu pratite te korisnike, možete ih učiniti privatnim ili javnim.

 

Twitter koristi analitičke metode koje pružaju odličan uvid u poslovanje

Kao i kod svakog drugog poduhvata digitalnog marketinga, kada objavljujete ili tvitate za posao, vaš glavni prioritet bi trebao biti utjecaj koji ćete imati. Platforma pruža visokokvalitetne i detaljne analitičke alate, koje možete koristiti za mjerenje angažmana na različitim vrstama objava koje objavljujete, kao i za pronalaženje načina da dodatno poboljšate svoje strategije. Ono što također možete učiniti je promatrati svoje pratioce kako biste saznali više o tome što ih zanima, demografiji, lokacijama itd., kao i o tome s kojim vrstama objava korisnici komuniciraju i koliko često.

Ove informacije će vam pomoći da bolje shvatite ko su ljudi kojima je najviše stalo do vašeg poslovanja, koji ih sadržaj tjera na angažman i s kojim ciljem. Na osnovu toga možete prilagoditi svoje marketinške vrline i sposobnosti. Štaviše, čak možete preoblikovati identitet svog brenda kako bi bolje odgovarao ličnostima i interesima vaših pratilaca. Osim toga, ako ste postavili Twitter kartice, možete pratiti njihov učinak i angažman.

Pored Twitter-ovih vlastitih analitičkih alata, možete koristiti i Google Analytics za praćenje prometa generiranog vašim objavama i stjecanje uvida u to kako one doprinose kvalitetu vašeg poslovanja.

 

Bez obzira na sve, Twitter je i dalje jedna od najboljih, ako ne i najbolja platforma za poslovanje

Kada se sve sabere, Twitter je jedna od najboljih, ako ne i najbolja platforma danas, kako za standardne tako i za poslovne korisnike. Pažljivim i planiranim objavama možete razviti svoj brend, možete popularizirati svoje proizvode i usluge, možete privući promet na svoju web stranicu i naravno, što je također vrlo važno, možete izgraditi trajne odnose sa svojim pratiocima.

Napisao: Ivan Hečimović

Objava Twitter je i dalje najbolja platforma za poslovanje! Evo zašto! prvi put se pojavio na PC CHIP-u.
pcchip.hr

DRUGI UPRAVO ČITAJU